תפריט

היצרן Gaggenau הוא מותג יוקרתי המייצר מכשירי מטבח חדשניים ואיכותיים כבר למעלה מ-300 שנים. מקרר הוא אחד ממכשירי הבית החיוניים ביותר, כי הוא שומר על טריות המזון.
כשאתם מחפשים מקרר מהשורה הראשונה, בחירה במקרר Gaggenau מאפשר לכם ליהנות ממוצר איכותי הנותן מענה לצרכים הייחודיים של הבית שלכם.
בין אם מדובר בשף מקצועי או בטבח ביתי שמחפש מקרר אמין המציע תכונות מתקדמות כמו בקרת טמפרטורה והפשרה אוטומטית, הבחירה במקרר Gaggenau עשויה לתת מענה מעולה לצרכים שלכם.

מקרר Gaggenau 



מקרר Gaggenau הוא השקעה שתשפר את חיי היומיום שלכם, בזכות כמה יתרונות מרכזיים, כמו:
-       עיצוב אלגנטי ומינימליסטי הגורס כי הדרך הטובה ביותר להתבלט היא להשתלב
מקרר Gaggenau מתהדר בעיצוב מדהים ועכשווי, עם אפשרויות ללא ידית, ודלתות שישתלבו להפליא בכול עיצוב מטבח. המקרר עוצב כדי ליצור רושם של רהיט, כך שמדובר בעיצוב מוקפד שיהפוך את מרחב המחיה שלכם ליצירת מופת ויזואלית.

עוד שירותים:

מקפיא אינטגרלי כל המידע >> 

מיקרוגל אינטגרלי מומלץ >> 

אסתטיקה זוהרת



גם אתם בוודאי רואים חשיבות עליונה באסתטיקה של המטבח שלכם. כשהדלת של מקרר Gaggenau נפתחת – אתם נהנים מבהירות ומגוון לבן חמים שאינו בוהק ומאיר היטב את המאכלים שלכם. בתוך כל תא קירור ומקפיא דולקות נוריות LED המתכווננות ומעמעמות לפי אור הסביבה כדי להציג את המזונות המאוחסנים בו בצורה הכי מושכת ושובת לב.
השקעה במקרר זה מספקת לכם לא רק פתרון אחסון אמין, אלא גם פריט עם ׳אמירה׳ מעודנת המשדרת קלאסיות ותחכום במטבח שלכם.
-       לחומריות יש חשיבות
מקרר חשמלי של היצרן Gaggenau מיוצר מהחומרים האיכותיים ביותר. בתוך המקרר, נירוסטה בגימור מוברש בגוון כהה, הופכת את המשטחים הפנימיים להצהרה עיצובית אשר משתלבת באופן מופלא עם אלמנטים שעשויים מאלומיניום אנתרציט מוצק. החל בדלתות הפנימיות השטוחות וכלה במגירות ובמדפי הזכוכית הממוסגרים באלומיניום, כל אלמנט בדור החדש של עולם הקירור, מדגיש את אחד העקרונות המובילים של החברה: החומריות היא מעל לכול.

מגע של מקרר יוצא דופן



דור חדש של מקררי Gaggenau  משפר את החוויה שלכם מבלי להתאמץ. לדוגמה, אור מותאם לפי הפעולות שלכם במקרר, כך שהאור יגביר את התאורה מיד כשאתם פותחים, למשל, את המגירה. יתרה מזאת, מסך התצוגה כולל אנימציות שמנחות אתכם כדי שתוכלו לבחור את תוכנית הקירור המתאימה לסוג מסוים של מזון. בנוסף, תוכלו לשלוט בקירור גם מרחוק בעזרת Home Connect, שניתן להפעיל מכול מכשיר נייד. והודות למצלמות המשולבות במעודנות במקרר, תוכלו תמיד לבדוק מהם המצרכים שיש במקרר ומה חסר, וליהנות מחוויה מחוברת כשאתם לא בבית.

יכולת קירור הייטקיסטית



מקררי Gaggenau מתהדרים בטכנולוגיית קירור מתקדמת, המייחדת אותו משאר המתחרים. מדובר בתכונות כמו מערכות HyperFresh ו-NoFrost במקפיא, שנועדו לשמור על טריות המזון שלכם למשך זמן רב יותר, ולהפחית את הצורך בהפשרה תכופה.
-       שמירה מתקדמת על איכות המזון
קירור נכון חיוני מאוד לשמירה על איכות המזון והטריות שלו. המקפיא במקררים של Gaggenau מצויד בטכנולוגיה חדשנית המבטיחה שהמזון שלכם מאוחסן בטמפרטורה ובתנאי לחות אופטימליים, מה שמפחית את הסיכון לקלקול קיבה או לבזבוז מזון.
לבסוף, כשאתם קונים מקרר של Gaggenau עם טכנולוגיית הקירור המתקדמת ביותר, אתם יכולים ליהנות ממזון טרי יותר, מאוכל טעים יותר ומהפחתת בזבוז המזון (למשל, הצורך להשליך את המזון שהיה במקרר, בגלל שהתקלקל).
חוץ מזה, מקרר של Gaggenau עם המקפיא שמצויד במערכת שנקראת NoFrost, מצמצמת מאוד את זמן הפשרת המקפיא, ומונעת באופן אוטומטי הצטברות של קרח במקפיא.

קיבולת אחסון מעולה



המקררים של Gaggenau מציעים קיבולת אחסון מעולה, מה שהופך אותם למקרר מושלם לכול משק בית. למעשה, בהשוואה למקררים אחרים, הם מציעים לכם אפשרות לאחסן את כל מצרכי המזון שלכם בקלות.