תפריט

חברת ASKO מחויבת לייצור מכשירי חשמל הכוללים פתרונות שישפרו את הבריאות והרווחה של המשתמשים בהם. בו בזמן, החברה גם מחויבת לדאוג לסביבה כדי לשמר אותה לדור הבא. המותג הסקנדינבי ASKO מונע מתוך הצורך ליצור את הפתרונות האפשריים, הידידותיים ביותר לסביבה, ולהשתמש במשאבי הטבע לטובת הייצור, בדרכים החומלות ביותר שניתן.

מקרר ASKO



חברת ASKO, כמיטב המסורת הסקנדינבית, מעצבת כל מכשיר מתוך מחויבות לעיצוב שיהווה השלמה מעולה למטבח המודרני. הסגנון הסקנדינבי, המוטבע במקררי החברה יכול לשפר את המראה של כל מטבח, במיוחד כשהוא מאפשר לכם להחליף את הדלתות של מקרר ASKO בדלתות משלכם, על מנת שהמקרר אינטגרלי יתאים באופן מושלם לארונות הקיימים במטבח שלכם.
בין אם אתם מתחילים לשפץ את המטבח או סתם רוצים להחליף את המקרר הישן שלכם, יש כמה דברים שכדאי לכם לדעת על מקררי ASKO:

עוד שירותים:


מייבש כביסה מומלץ >> 

תנורים בנויים >> 

להפיק את המרב מהמקרר שלכם



במטבח של המילניום החדש, כבר לא מספיק שהמקרר רק יקרר את המזון כדי שיישמר לאורך זמן. מקרר ASKO לא מתעלם מהעובדה שמזונות טריים שונים דורשים טמפרטורות שונות, רמות לחות שונות ואפילו כמות אור שונה.
מקרר זה תוכנן גם מתוך מחשבה להקל עליכם את הכנסת האוכל הטרי למקרר, ואז גם למצוא אותו בקלות, לפני שיתחיל להתקלקל.

תכונות הקירור



מקרר ASKO מעוצב מתוך המחשבה שאתם זקוקים לשפע של מקום, למדפים מתוכננים היטב ולמגירות יציבות, וכל אלה יחד עם עיצוב מסוגנן שנשקל היטב ובקפידה רבה. בין אם אתם מחפשים מקרר משולב או עצמאי, בואו לראות איך המקררים שלנו נותנים מענה לצרכים שלכם.

-תוחלת חיים ארוכה לירקות



מקרר ASKO הכולל אפשרויות אחסון בתא Freshbox™, מבטיח שהמזון יישמר טרי לאורך זמן וישמור על איכות הוויטמינים ושאר החומרים המזינים, למשך זמן רב יותר. אתם כבר לא צריכים לדאוג שמא כל הירקות שקניתם היום בשוק יירקבו. כל עוד תניחו אותם ב-Freshbox™, הם יחזיקו מעמד זמן רב.
-       עצרו את הזמן!
כדי לשמור על כל אבות המזון שמכילים המוצרים המאוחסנים בתא ההקפאה, השתמשו ב-Super Freeze! משב אינטנסיבי של אוויר קר יקפיא את המזון מהר מהרגיל, וכאשר תפשירו את המזון הקפוא, לא תהיה ירידה במשקל. ממש כאילו הזמן עצר מלכת!

-למשוך החוצה את המדפים



זוכרים כמה זמן לקח לכם למצוא את צנצנת הזיתים החבויה אי שם במעמקי המקרר, ובסוף הייתם צריכים לזרוק אותה כי הזיתים התקלקלו? זה לא יקרה לכם במקרר ASKO החדש שלכם. מדוע? פשוט מאוד בגלל תוכלו למשוך את מדפי הזכוכית לחצי הדרך, ולראות מה בדיוק יש שם.
-לבטל ריחות רעים
הידעתם שהאוויר במקרר טעון כל הזמן ביונים שליליים? כאשר ה- FreshAir™ פועל ברמת המולקולה, יש לו השפעה אנטיבקטריאלית והוא גם מבטל ביעילות את הריחות במקרר. המשמעות היא שהטריות נשמרת עד כ-60% יותר מאשר במקרר רגיל.