תפריט

ראשית הטלוויזיה מחזירה אותנו לשנת 1925 לימים בהם אדון בשם ג'ון לוגי ביירד הציג בלונדון את הטלוויזיה האנלוגית הראשונה ותוכנית הטלוויזיה הראשונה שהוצגה בו הייתה סרט אנימציה על פליקס החתול. הטכנולוגיה באמצעותה ייצר אדון ביירד את תמונת הטלוויזיה הראשונה, אומצה ע"י ה-BBC ורק בשנת 1937 הוחלפה בטכנולוגיה אלקטרונית.
 

קודם כל טלוויזיה

אין ספק שנוכחות הטלוויזיות היא חלק אינטגראלי בכל סלון שלא לדבר על הרגלי השימוש. טלוויזיה זה מכשיר שמתמכרים אליו, ויש כאלה שמתמכרים לתוכניות מסוימות או לסדרות, ולא יכולים להפסיד אפילו פרק אחד...

לטלוויזיה יש היום נוכחות חזקה מאוד בכל בית והיא מאפשרת לנו לקבל מידע, בידור, לצפות בסרטים או להרחיב את הידע האישי שלנו בכל מה שקור לתוכניות היסטוריה, ארכיאולוגיה, טבע ועוד. אדם ממוצע אם יבחר לשבת כל היום מול הטלוויזיה, בהחלט ימצא מה לעשות מולה, רק שאין באמת לאף אחד את כל הזמן שבעולם לשבת מולה.

אין ספק כי המכשיר הזה מברבר ומשתלט על החיים. כל אחד בכל גיל ימצא בו עניין כלשהו, והכי חשוב הוא למצוא את האיזון בין צפייה בטלוויזיה לבין עיסוקים אחרים.
הטלוויזיה שייכת לתרבות הפנאי של הצעירים היום. היא והאינטרנט שהביאו אל חדרי החדרים של בני הנוער את משחקי הפלייסטיישן למיניהם והפכו את צורת הבילוי המועדפת עליהם כלחיצה על ג'וייסטיק וניצחון מוחץ על הרעים...

היום בחנויות הדגל של סוני ודומיה ניתן היום להוריד כמעט כל משחק קיים ולשחק בו, כך שהטכנולוגיות ובהן הטלוויזיה, הן שהשתלטו על החיים וכאמור איזון הוא מילת המפתח.
 

קולנוע ביתי לכל דבר 

כיום רוב מסכי הטלוויזיה הן מסוג LCD שטוח ויש היום גם דגמים קעורים של מסך. ההיצע הוא רב מתוצרת חברות מובילות כמו: טושיבה, פיליפס, גרונדיג ועוד. מדובר על דגמי טלוויזיה בגדלים של 65, אינץ', 55, 50, 49, 40 אינץ' ועוד. איכות הצפייה היום היא חלקה, נקייה וגבוהה ומבטיחה צפייה מהנה עד לרמה שאפשר לחוש כאילו יש לנו קולנוע בבית

כאשר בוחרים טלוויזיה הכי נכון זה לקבל המלצות על דגמים מסוימים מוצלחים שיש להם 0 תקלות והרבה הרבה צפייה איכותית, בצבעים טובים ועל מסך שמשנה לשנה הגודל שלו הופך ליותר ויותר קובע.